image/svg+xml gluten-free-zelena image/svg+xml lactose-free-zelena image/svg+xml ekolosko-zelena image/svg+xml vegan-zelena image/svg+xml
Objavljeno: | Avtor: KATJA BREZNIK

Kako premagati stres in se končno naspati?

Živimo v času stresa. Naš življenjski slog vodi do epidemije stresa, kjer se vtič nenehno vtika in pozabimo pritisniti gumb za izklop. Naj bo to pritisk na delovnem mestu, osebna ali finančna vprašanja – vsi doživljamo nekakšen stres. Ne vpliva samo na našo dnevno uspešnost, ampak tudi na naše spanje.

Vprašaj se, kolikokrat moraš prešteti ovčke, da zaspiš, še posebej, če veš, da te naslednji dan čaka nekaj napornega v službi? Ali se daj ujameš, da piješ že peto kavo, ker se nisi naspal/a? Stres in nespečnost gresta z roko v roki.

Kaj stres naredi tvojim možganom?

Stres ne samo poslabša kratkotrajno pomnenje, na primer, ko na pomembnem sestanku pozabiš na ime svojega sodelavca, ampak tudi zelo negativno vpliva na spomin, logično sklepanje in odločanje.

Ko postane akutni stres kroničen, se še poslabša. Študije so pokazale, da lahko kronični stres dejansko škodi človeškim možganom. Dolgotrajni stres lahko poškoduje hipokampus, naš učni in spominski center.

Kaj pa pomanjkanje spanja?

Čeprav na pomanjkanje spanca vplivata tako naš imunski sistem kot hormonsko ravnovesje, na pomanjkanje spanja najbolj vpliva centralni živčni sistem. Študija je pokazala, da pod kroničnim stresom možganski sesalniki, imenovani astrociti, gredo v prekomerno vožnjo in očistijo ne le celične odpadke, ampak tudi funkcionalne nevrone. Možgani dobesedno pojedo živo. Sliši se strašljivo, kajne?

Na srečo obstajajo naravni nootropiki, ki lahko pomagajo vsakomur, ki je doživel nespečnost in stres.

1. Ashwagandha – za lajšanje stresa

Ashwagandha je starodavno ajurvedsko zelišče in vsebuje velik spekter zdravju koristnih snovi, alkaloidov, holinov, maščobnih kislin, aminokislin in sladkorjev. Ashwaganda je poznana tudi kot zelišče, ki lajša stres, saj lahko zmanjša delovanje kortizola, ki ga imenujemo tudi stresni hormon.

Poleg tega nedavne raziskave kažejo, da lahko ashwagandha pomaga tudi ljudem, ki trpijo zaradi nevrodegenerativnih bolezni, ki so trenutno v porastu. Desetine študij kažejo, da Ashwagandha upočasni in celo obrne nevronsko atrofijo, tj. Razgradnjo nevronov.

2. Rhodiola rosea – za sprostitev

Rhodiola rosea je še eno adaptogeno zelišče z antistresnimi lastnostmi. Zmanjšuje utrujenost in izčrpanost v trenutkih podaljšanega stresa ter obnovi možganski ravnotežni sistem – homeostazo. Rhodiola rosea deluje tako, da upočasni razpad nevrotransmiterjev za srečo, kot je serotonin. Rhodiola rosea izboljša tudi koncentracijo.

3. Bacopa monnieri ali BRAHMI

Bacopa monnieri je celoletna plazeča zel, ki je doma v mokrih predelih južne in vzhodne Indije, razširjena pa je tudi v Avstraliji, Afriki, Evropi in Amerikah. Že stoletja se uporablja v ajurvedski medicini. Podobno kot Rhodiola rosea, izboljša kognicijo in hkrati zmanjša tesnobo. Ščiti pred akutnim in kroničnim stresom.

Spodbuja nastajanje dopamina in serotoninain. Prav tako pa zavira encime, ki so vključeni v kognitivni upad, kar je tudi škodljiv odziv naših možganov na staranje.

Bacopa monnieri pa je  tudi antioksidant, kar pomeni, da pomaga telesu izločati proste radikale, zaradi katerih se staramo. Če povzamemo, zmanjšuje stres in tesnobo, izboljšuje kognicijo in spodbuja jasnost ter ščiti naše dragocene možgane.

4. Montmorency Tart Cherry – za sladke sanje

Montmorency Cherry je najboljši vir narave melatonina v naravi. Melatonin je hormon, ki ga tvori pinealna žleza v možganih, ki vas uspava ponoči. Kdo v dobi tehnologije in družbenih medijev ne preverja svojega telefona pred spanjem? To lahko vpliva na vaš cirkadiani ritem, ki je v bistvu 24 urna ura. Zahvaljujoč cirkadianemu ritmu se zjutraj počutite energijsko utrujeni in utrujeni. Na žalost stvari, kot je umetna svetloba, lahko motijo ​​ta naravni proces in sproščanje melatonina. Tu na pomoč priskoči Montmorency Cherry. Z zagotavljanjem bogate količine naravnega melatonina vam pomaga bolje spati.

5. Magnezij – za zmanjšan stres

Ugotovljeno je bilo, da imajo ljudje z anksiozno motnjo nižjo raven magnezija. Magnezij lahko ščiti pred vstopom stresnih hormonov v možgane. Je pomirjujoč mineral, katerega v zahodni prehrani ne dobimo dovolj. Med stresnimi situacijami amigdala prevzame nadzor nad celotnim telesom: ustvarja tesne mišice, poveča občutljivost in nespečnost. Magnezij lahko te simptome ublaži.

Unplug vsebuje vsa ta glavna zelišča in hranila, priročno pakirana v eno kapsulo! (ja, ta moder na levi strani)

32% boljši spanec v 30 dneh z Unplugom

Ko gre za spanec, hitrih popravkov ni. Naravni podpornik spanja Motion Nutrition ni izdelan tako, da bi vas takoj poslal spat; zasnovan je tako, da spremeni vaš odnos s spanjem. Z negovanjem uma s hranili, ki jih manjkajo v hrani, ki jo jemo – iz dneva v dan, mesec dni – odklopite vtič, postopoma olajšate navijanje in odtekanje.

Po 30 dneh uporabniki izklopijo prijavo:

– Stopnja stresa in tesnobe se izboljšata za 39%

– Kakovost spanja se izboljša za 32%

– Čas za uspavanje se zmanjša za 52%

– Vstajanje zjutraj iz postelje postane lažje za 36%

Odstranjevanje vtičnice ni uspavalna tabletka, ki bi vas samo več ur potrgala. To je naravno dopolnilo, ki telesu in duhu pomaga sprostiti, tako da pomirja živčni sistem in spodbuja globok spanec. Morali bi se prebuditi, da se počutite osveženi, ne okorni kot po jemanju spalne tablete.

Poskusite 30 dni in bom vesela vaše osebne izkušnje.

Naročilo tukaj >>