Kaj storiti, ko se iz dneva v dan počutiš izžeto, utrujeno? Misliš si: »Skodelica kave, pa bo dobro «, ali pa: » Grem na sprehod, da bom kot nova«. Ali pa morda razmišljaš kako se enkrat za vselej znebiti odvisnosti od kajenja, hrane, alkohola…?

Kaj pa mogoče teden postenja?

Mnogo ljudi meni, da je postenje s sokovi prva stvar, s katero začneš svojo novo pot, pot k boljšim odločitvam za svoje telo, svojo prebavo, svoje misli, ZASE.

Imaš pomisleke? Je post s sokovi sploh učinkovit in, še pomembneje, je sploh varen? 

Zagotavljam ti, NISI EDIN/A! Ravno z namenom, da ti tak način postenja malo bolje predstavim in te morda prepričam, da se nam pridružiš 1. februarja ( o tem več malo nižje), ti pišem tole.

Najprej, kaj sploh je postenje s sokovi?

Pri tej vrsti postenja, kot izhaja še iz samega imena,naravne sokove, sadne, zelenjavne. Poleg vode pa je priporočljivo še pitje zeliščnih čajev.

Ampak a lahko potem pijem smutije? Ne.

Sadni in zelenjavni sokovi imajo večjo količino vitaminov, mineralov in fitokemičnih snovi, vendar manj vlaknin v primerjavi s smutiji.

Nisi prepričan/a o učinkovitosti postenja? No naj ti predstavim nekaj prednosti.

Postenje s sokovi ima kar nekaj prednosti, med drugim zmanjšuje vnetja,  izboljšuje spanec, čisti, čisti toksine iz telesa in zmanjšuje naše težnje po sladkorju. Toda ali so ti sokovi res vredni naše pozornosti?

»S tem, ko se odpovedujemo trdi hrani, onemogočamo vnos strupov v telo in tako organizem porabi manj energije. Tako okrepimo imunski sistem in strupi v krvi se nevtralizirajo. S postom upočasnimo proces staranja (preskus na živalih je pokazal, da se živalim, ki pojejo petdeset procentov kalorij manj, življenjska doba podaljša)  in si krepimo samozavest.« ( Simona Šket)

Kljub vsem pozitivnim lastnostim, pa v primeru, da spadaš v katero izmed spodaj naštetih skupin ljudi, ti odsvetujem sodelovanje pri našem skupinskem postenju.

Odsvetujem ti sodelovanje, če si otrok, nosečnica ali morda dojiš, saj potrebuješ zadostne količine energije in beljakovin za rast in ti teh potreb sokovi ne bi zadostili. (Ampak ko pa boš lahko, pa ti bomo z veseljem svetovali pri postenju).

Prav tako če si morda sladkorni bolnik, ali imaš bolezni ledvic ali jeter. Imaš morda kakšne druge težave in nisi prepričan/a, če je postenje zate varno, pa mi kar napiši in ti bo Simona Šket zagotovo znala svetovati.

Če pa si pripravljen in se ti zdi zgornji opis nekaj, kar bi te zanimalo, te bom z naslednjimi besedami kar razveselila. Zakaj?

V sodelovanju s Simono Šket ( njeno zgodbo si lahko prebereš tukaj) sem ZATE pripravila enotedenski načrt postenja. Gre za skupinko postenje, pri katerem bomo sedovali jaz,(ti),  Simona in še marsikdo. Simona nas bo naučila vse kar moremo vedeti, da ne bomo naredili nepotrebnih napak in da bomo od tega enega tedna potegnili največ kar se le da. Ker je tudi  pri postenju gibanje, predvsem hoja, bistvenega pomena, se bomo vsak dan skupaj odpravili na 1 urni sprehod po Slovenski Bistrici in njenih obrobjih.

Se nam želiš pridružiti in pridobiti novo izkušnjo ter narediti korak bližje k sebi? Potem te vabim, da klikneš tukaj in si zagotoviš svoje mesto.