Spirulina in klorela sva obliki alg, ki sta v svetu vse bolj priljubljeni. Obe vsebujeta impresivno veliko hranil in sta koristni za zdravje. Tudi ti dve algi pozitivno vplivata na bolezni srca in sladkorno bolezen.

Medtem ko se obe ponašata z impresivnim prehranskim profilom in podobnimi koristmi za zdravje, imata več razlik.

Med drugim klorela je bogata z omega-3 maščobnimi kislinami, vitaminom A, riboflavinom, železom in cinkom. Spirulina vsebuje več tiamina, bakra in morda tudi več beljakovin.

Klorela vsebuje višje ravni omega-3 maščobnih kislin

Klorela in spirulina vsebujeta podobne količine maščob, vendar se vrsta maščobe močno razlikuje.

Obe algi sta še posebej bogati s polinenasičenimi maščobami, zlasti z omega-3 maščobnimi kislinami. Omega-3 in omega-6 maščobne kisline so pomembne za pravilno rast celic in delovanje možganov

Štejejo se za nujne, ker jih vaše telo ne more proizvajati. Zato jih morate pridobiti s prehrano.

Zlasti maščobne kisline omega-3 so povezane s številnimi koristmi za zdravje, vključno z izboljšanim zdravjem kosti in manjšim tveganjem za srčne bolezni in nekatere vrste raka.

Vendar bi morali zaužiti zelo velike količine teh alg, da bi zadovoljili naše dnevne potrebe po omega-3.

Študija, ki je analizirala vsebnost maščobnih kislin v teh algah, je pokazala, da klorela vsebuje več omega-3 maščobnih kislin, medtem ko je spirulina večja v omega-6 maščobnih kislinah

Čeprav klorela ponuja nekaj maščob omega-3, so koncentrirani dodatki olja iz alg ( klikni tukaj) boljša možnost za tiste, ki iščejo alternative dodatkom omega-3 na osnovi živali.

Obe vsebujeta veliko antioksidantov

To so spojine, ki vplivajo na proste radikale v telesu in jih nevtralizirajo, da preprečijo poškodbe celic in tkiv.

V eni študiji je bilo 52 ljudem, ki so kadili cigarete, 6 tednov dodanih 6,3 grama klorele ali placeba.

Udeleženci, ki so prejeli dodatek, so zabeležili 44-odstotno zvišanje ravni vitamina C v krvi in ​​16-odstotno zvišanje ravni vitamina E. Oba vitamina imata antioksidativne lastnosti.

Obe se lahko uporablja za uravnavanje sladkorja v krvi.

Številne študije so pokazale, da lahko klorela in spirulina koristijo pri uravnavanju krvnega sladkorja.

Kako natančno delujeta, ni znano, vendar je v več študij prikazano, da lahko spirulina pomaga povečati občutljivost na inzulin tako pri živalih kot pri ljudeh ..

Ti učinki lahko še posebej koristijo tistim z diabetesom ali inzulinsko rezistenco.

Katera je bolj zdrava?

Obe obliki alg vsebujeta velike količine hranil. Vendar klorela bolj bogata z omega-3 maščobnimi kislinami, vitaminom A, železom, magnezijem in cinkom.

Čeprav je spirulina v beljakovinah nekoliko višja, nekatere študije kažejo, da je vsebnost beljakovin v kloreli primerljiva. Visoke ravni večkrat nenasičenih maščob, antioksidantov in drugih vitaminov, ki jih vsebuje klorela, ji dajejo rahlo prehransko prednost pred spirulino.

Vendar obe ponujata svoje edinstvene prednosti. Ena ni nujno boljša od druge.

Poglej ponudbo v naši spletni trgovini.

Za ogled:

  • Dragon Food, klorela v prahu 200g, klikni tukaj
  • Diet Food, bio klorela,375 tablet, klikni tukaj

  • Diet food, bio spirulina,375 tablet, klikni tukaj.

  • Superhrana, Spirulina v prahu, 200g, klikni tukaj.

Poglej tudi recept za zelen smuti s spirulino ( klikni tukaj).